orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Hari Anugerah Kecemerlangan 2016.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, finally hari yang sangat dinantikan telah pun tiba. 
nak cakap apa ek? sejak dah lama tak update blog ni aku macam kehilangan kata-kata tapi bila the things happened, laju je ayat mencurah-curah. 

okay, let's forget about it. aku nak preview gambar masa majlis tu. tak banyak pun. typical majlis sekolah aku la. tapi, sebab semua tak berapa nak bergambar, so tak banyak gambar. tak tahu nak describe orang macam mana time tu, macam tak happy sangat macam yang aku tengok senior-senior tahun sebelum ambil anugerah. 

and, ada jugak gambar majlis dengan YB Haniza.

so, ni lah. gambar macam low quality je. sorry la. :')


group photo yang dizzy.


with Nabila Roslee. should I introduce her? okay, little brief, she's intelligent but innocent. someone who loves to question every single things that can make people laugh. 


with my twin. okay actually idk ni Arvin or Kashvin


ni cikgu koperasi sekolah aku & guru subjek sains, Cikgu Shazwani.


THIS IS MY MOM! No, joke! mom dekat sekolah je. ni cikgu subjek sejarah. and you know how deep my love dengan subjek sejarah kan. so I'm in love with her too! beliau dah ajar aku selama 2 tahun and she loves me too! she's Teacher Ng Lian Hya! my fav all the time! 

and, kalau nak selfie dengan semua cikgu, rasanya tak kot. sebab aku tak suka selfie plus ramai cikgu busy. so, saya nak ambil kesempatan ni nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua cikgu yang mengajar saya di sekolah ni! 5 tahun di sekolah ni telah meninggalkan banyak kenangan kepada saya, samada yang baik dan sebaliknya. apapun saya bersyukur, saya dah buat yang terbaik, di sekolah yang sebelum ni saya rasa nak tinggalkan dulu. haha, so dramatik.

okay, lepastu pergi makan-makan di Sushi King. 


ala, gambar terbalik. hehe. maaf!


ha, paksa dia ni balik teman makan. dan. rindu. okay tak boleh lebih-lebih. 
good luck cepat habiskan study! 



okay, for sure korang dah kenal dia ni sebab sebelum ni aku ada post gambar dia. 
idk pun yang dia ada harini dah la duduk sebelah aku (no. giliran) pastu dia yang tegur sebab kata nampak familiar. lastly, memang betul aku. hahaha! 


masalah pinggul senget. haha no, poket penuh actually. 


spot la aku katne. 


dah tanned sebab tak pakai sunblok. sunblok dah bagi kat orang yang suka berenang tapi sejak dia busy kerja, katanya dah jarang berenang. takpelah. 
aku tanak orang tanned aku yang tanned. lol


awards. THANK YOU :) 




Labels: , , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥