orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

K-Drama Review : Prime Minister & I

assalamualaikum semua ! 

okay , siapa belum tengok k-drama ni baik pegi tengok sekarang ! 


pelakon :
 ✦ Lee Beom-soo
 ✦ Im Yoona
 ✦ Yoon Shi-yoon
  ✦ Chae Jung-an
 ✦ Ryu Jin

sinopsis :

si Nam Da-jung (Yoona) ni seorang reporter gossip . pastu bos dia suruh interview bakal PM Kwon Yul ( Beom Soo) tanya samada dia ni bercinta ke dengan secretary dia Hye Joo (Jung An) . masa interview dan selepas interview tu banyak perkara tak diduga berlaku . one day Da jung selamatkan anak Kwon Yul daripada seorang reporter yang busybody nak dapatkan berita yang sama tapi Kwon Yul salah faham dia ingat Da jung nak culik anak dia sebab nak tahu cerita sebenar and masatu ada paparazi tangkap gambar dorang . esoknya keluar surat khabar and proses pelantikan Kwon Yul sebagai PM pun terganggu pastu Da jung selamatkan keadaan dengan mengaku yang kononnya dia & Kwon Yul couple . dorang pun kahwin  tapi kahwin kontrak . 

my review :

aku tak tahu pulak yang Yoona ni full sense of humor ! lakonan dia sangat bagus ! ni pertama kali aku menonton drama lakonannya . mula-mula tak expect pun cerita ni best macam ni sebab tengok hero dia macam tua and tak nampak lagi ke-handsome-nya pastu lama sikit aku sedar dah yang dia handsome and gentle walaupun berumur . aku pun rasa hero kedua dia tak handsome and cute macam hero kdrama lain tapi kan ..................... lama-lama aku fall in love dengan dia . pastu in one week aku layan 3 kdrama (prime minister & I , the moon that embraces the sun & flower boys next door) semua best-best ! aku pun google gambar yoon shi yoon and baru aku tahu dia ialah ENRIQUE GEUM AKU YANG SUPER COMEL TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!! 
gila lain ! 


kang In ho 


enrique . 

rating :

5/5 . hehe

p/s : aku exam + tengok drama ni . minggu 1 exam drama ni dah habis dah . HAHAHA sekarang tinggal lagi 2 weeks and subject gila strict do . annyeong







Labels: , , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥