orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Always miss you , my pets

assalamualaikum , 

rabbits , 
sorry :"( 
kiteorang dah tak mampu nak jaga kau lagi ...... 
walaupun kita dah berpisah , aku dengan adik tetap sayang kau . 
sayang kau sangat-sangat macam adik kiteorang sendiri :") 
rindu nak bagi kau makan , minum , main dengan kau , mandi kan kau , cium kau , tangkap gambar sama-sama , rindu nak bercakap dengan kau ... 
tadi aku cuba cari kau balik , aku risau kau kesejukan sebab hujan renyai-renyai turun . kalau boleh aku nak bawa kau dan anak-anak kau balik sembunyi-sembunyi , aku cuba janji dengan diri aku aku akan kumpul duit belanja belikan makanan kau . bagi kau makan carrot kalau aku ada duit lebih , tapi kau takde . merata tempat kiteorang cari ... 
aku sedih ... aku rindu kau ... aku dah bela kau dari kau kecil lagi ... 
aku harap kau dengan anak-anak kau jumpa tuan baru yang lagi baik dari aku . 
jangan mati , jangan mati kesejukan , jangan mati ... 
kuatkan semangat untuk terus hidup . tolonglah survive . jaga diri . 
aku tetap sayang korang .
baliklah sini semula kalau korang kesunyian :"))
aku risau sangat sekarang , macam mana keadaan korang ... dah la selalu hujan :"( 









ikan , 
maaf , 
bukan sengaja tapi terpaksa . 
semoga tenang disana .

:"( grieve


25 april 2014 - jumaat 
mama tiba-tiba cakap pasal rabbits . mama ajak cari rabbits esok . pastu suara mama sebak . mama cakap mama rindu rabbits , aku segan nak menangis pasal rabbits . tapi memang tak boleh tahan , aku memang rindu rabbits :"( memang aku sobbing gila . aku rindu rabbits ... ikan pun :"( 

Labels: , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥