orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

selalu lambat

assalamualaikum semua , 




petang semalam sedikit mendukacitakan . 
pertama : aku sedih 
kedua : aku kecewa 

aku selalu lambat . bukan lambat bila nak kena arrive pada sesuatu tempat . NO ! aku jarang lambat ni . selalu aku sampai awal orang lain takde langsung . tapi bila aku lambat , pergh memang rasa macam terlambat gila . 
maksud aku lambat kat sini ialah , aku selalu lambat dalam membuat tindakan dan ambil keputusan
aku selalu ambik masa yang sangat lama untuk fikir segala kemungkinan yang akan berlaku dan pastikan aku punya keputusan tu berbaloi atau tidak ,  sehinggakan benda tu dah tak relevan untuk diketengahkan lagi . macam sekarang , sebab kan aku TERLALU lambat , lembab dan slow , benda ni semua sedikit sebanyak memakan diri aku sendiri . sampai aku dah tak boleh nak return balik . apa yang boleh aku buat hanyalah carry forward . bukan menyesal tapi lebih kepada kecewa . menyesal tu ada la tapi sikit . aku rasa kalau aku melulu lagi menyesal banyak . cikgu kata jangan mengalah . sebab peluang aku tersangatlah cerah . tapi bila dapat tahu jawapan , memang hampa . main gila betul . dan yang menjadi masalah nya sekarang AKU DAH TERLALU LAMBAT !!! aku ada peluang untuk pergi tapi aku takde peluang untuk teruskan . complicated , bukan . 

betul-betul aku berdoa supaya Allah swt mudahkan semuanya . kalau semua yang aku buat ni memberi kebaikan kepada diri aku sekarang dan juga masa depan aku kelak , aku harap sangat semuanya dipermudahkan walaupun starting dah hampa . 
kalau bukan rezeki aku untuk carry on keputusan nekad aku ni , aku mesti kena redha jugak . azam tahun baru aku "don't expect too much and put higher hope". mula-mula memang sukar aku nak redha sebab aku nekad . 
ya , begitulah .  . .



penat cuba fikir sesuatu yang tak pasti , bila kita dah nekad , yakin itu terbaik , keadaan pula tidak mengizinkan ....... 

aku selalu lambat . . . padah , padah , padah 

Labels: , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥