orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

pmr dah habis . . .

assalamualaikum ... 

alhamdulillah , 
syukur pada Allah swt akhirnya selesai jugak aku menjawab soalan pmr 2013 :) 
lega . habis dah beban yang selama ni aku risau sangat-sangat ....

hari ni paper last math 1&2 , khb . 
urm , gentle cakap math paper 1 aku rasa macam nak mati jawab soalan dia susah gila :'(
paper 2 alhamdulillah aku boleh jawab :)
actually sebelum ni aku okay sangat paper 1 , paper 2 yang lack . 
tapi tah nape hari ni terbalik :3

so far , 
paper pendidikan islam paling takde nak kompromi sangat . 

orang semua dah celebrate merdeka (pmr) , 
aku ? 
uhmm , still sama macam hari-hari yang lain . 
takde apa nak celebrate sangat . 
suka memang suka tapi ........... 
entah lah .... 

apapun , 

aku dah merdeka . 

dari pmr ! 

the memories ...


kupon makan .


jadual exam . pergh aku tak pernah tak lupa bawa benda ni . 


orang semua cakap "weh banyak pensel kau .
ni pensel dari adik aku (upsr) pakai so aku ambik je la dia dah bagi . 
ambil berkat katanya ...


Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥