orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

tersentap .

assalamualaikum . 

kenal bukan setahun dua ,
lama dah . 
luar dalam masing-masing dah lali , 
seribu penyesalan timbul menyesali yang terjadi , 
menerima hakikat dengan pasrah , 
nah ,
dia bukan aku punya lagi ;')))

aku masih teringat di pagi hari , 
di kala semua manusia dihadapan ku , 
memberi ucapan selamat hari lahir .
aku tersenyum tak mengharap lebih seperti ini ,
alhamdulillah sekurang-kurangnya mereka mengingati ;)

tiba-tiba , 
datang dia berdiri pegun di depan ku , 
meluahkan bicara , 

" eh , hari ni hari jadi kau eh ? selamat hari jadi tau . btw sory takde hadiah lagipun aku baru tengok kalendar tadi . haha "
tersenyum seperti lega meluahkan sesuatu yang bagai menyiat isi hati ku :'(

imbas memori lalu , 
mengenangkan hari lahirnya yang bakal tiba , 
aku dan seorang lagi teman bersungguh memikirkan idea untuk membeli sedikit hadiah untuknya . 
cukup syarat sebagai teman baik suatu ketika dahulu . 

namun kini , 
aku yang pernah dia katakan teman selamanya bagaikan tiada makna di mata nya :')

bayangkan bagaimana rakan baikmu membuatmu seperti ini dihari kamu gembira :'))

Labels:


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥