orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

me and memories :')

assalamualaikum semua , 

dah nak akhir tahun dah sekolah :') 
dah nak akhir tahun pulak sedih . loll

btw , 
pmr pun belum lagi dah nak sedih-sedih -.- 

I am here again because I have something to share . hehe 

actually aku taktahu apa function aku buat semua ni , tapi mungkin ianya sesuatu yang lebih kepada nak kenang-kenang time rindu kan , bukankah setiap benda tu kan ada cerita disebaliknya . pastu aku tanak hal-hal yang berkaitan dengan kita semua berserabut merata-rata . pastu hilang lah ~ 
memori yang tak boleh dibeli tu aihh :'))


so , aku buat keputusan untuk membeli ....


sebuah kotak yang besar untuk menyimpan semua kenangan yang berkaitan dengan UBERSTARK and AMMAR :) haha 


okay nampak macam sikit je kan , tapi sebenarnya banyak gila . 
semua yang berkaitan dengan kita macam resit makanan , tiket wayang , origami , aksesori , benda yang kita beli bersama and banyak lagi la ada dalam kotak ni ! 

uberstakrian , 
korang tahu tak korang semua sangat sangat bermakna dalam hidup aku :')
korang dah macam family aku yang kedua . 
bila korang ada , 
aku happy sangat sangat . 
aku rasa macam dihargai , 
aku rasa aku wujud , 
aku rasa aku tak terpinggir , 
bila aku sedih , korang selalu care and boleh buat aku ketawa . 
bila aku ada masalah , korang selalu boleh hilangkan masalah aku even tak 100% 
bila aku takde duit ke apa , korang semua sangat baik hati hulur :') 
bila aku rasa aku jahat , korang tak pernah kata aku jahat :') 
korang selalu support aku :')
korang tak pernah buat aku rasa terhina ;')

aku tak pernah rasa macam ni dengan sesiapa pun .
aku taktahu macam mana boleh wujudnya geng kita ni :')
and aku tak pernah nak beza-beza kan korang dengan diri aku or sesama korang . 
bagi aku kita semua uberstarkrian adalah sama , sejenis , se-spesis bla bla ~ 

kita semua pernah plan , 
nak mohon satu sekolah yang sama , mohon ramai-ramai , 
harapan kita , uberstarkrian satu sekolah and satu dorm .
tapi nampak macam takde harapan , 
korang mohon sekolah yang sama aliran ,
aku dengan qila lain . 
pastu ada yang nak stay smk . 
sure , 
kita kalau ada REZEKI pindah dari smk akan terpisah :'( :'( :(
kalau kita ada rezeki , aku bersyukur sangat-sangat 
tapi aku sedih sangat sangat kalau ada diantara kita berpisah . 
faham tak perasaan aku sekarang ? ? ?

korang , 
pmr ni korang buat sehabis boleh ! no try and error lagi dah . 
ni last ever kita amik pmr lepastu kita bebas ... even sekejap . 
kita dah boleh enjoy macam last year , 
kita boleh jalankan plan kita yang kita dah rancang lama :')
kita boleh start running man balik . 
kita boleh lakukan segala-galanya tanpa fikir pasal exam ke pe :')
semoga berjaya aku ucapkan dan tentunya aku doakan yang terbaik buat korang semua :)

kalau apa-apa yang berlaku lepas ni , 
jangan lupa aku ;')
sayang korang semua ! ! ! 

gambar terakhir uberstarkrian before war ! lol 
-tak semua ada :(-


Labels: , , , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥