orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

dah nak pmr .

assalamualaikum . 

A miracle is another name of an effort.

hai semua . macam dah lama je tak bersua . 
harapnya semua baik baik sahaja :)



percaya atau tidak ,
pmr lagi beberapa hari je lagi . 
dah takde masa nak countdown bagai , 
yang tinggal cuma sisa-sisa hari untuk berusaha habis-habisan sebelum tiba 2 oktober 2013 nanti . 
lepas tu nak berusaha baca buku semua dah tiada guna lagi . 

baiklah , 
disini saya NUR SYAHIRAH BINTI MOHD YUSRI calon pmr 2013 ingin memohon ampun dan maaf dari sekecil kuman hingga sebesar gajah kepada sesiapa saja yang pernah saya buat salah , terkasar bahasa , biadab atau sebagainya yang menyinggung perasaan anda semua yang mengenali saya (dari luaran atau dalaman). saya hanyalah insan biasa jadi ia agak mustahil buat saya mengingati setiap kesalahan saya mahupun orang-orang yang telah saya sakitit :') 

buat macam ni bukan alasan utama dah nak pmr tapi ye lah aku tahu aku banyak salah kat orang . so daripada aku buat-buat lupa yang aku ni bad girl , jadi masa tengah ingat ni aku nak say sorry kat semua orang yang berkenaan :')

dan kepada kawan-kawan aku,
semoga berjaya dalam pmr 2013 :)
sekali seumur hidup je kita jawab pmr & tak lama pun ,
2 minggu je pmr (feeling keganasan 14 hari komunis jap) hehe !
I know ur feelings .


saya doakan semua calon pmr 2013 mendapat 8A/cemerlang dalam pmr 2013 . amin :D 
saya doakan Nur Syahirah binti Mohd Yusri mendapat 8A/cemerlang dalam pmr 2013 . amin :) 
terima kasih .
babai !
:')


saa

Labels:


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥