orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

ramadhan dah nak pergi . . .



assalamualaikum semua 

salam ramadhan . 
nampaknya ramadhan , bulan yang penuh keberkatan ini bakal meninggalkan kita dalam beberapa hari saja lagi . 
semoga kita dipanjangkan umur untuk berjumpanya pada tahun hadapan :') insyaAllah ...

mari kita semua , 
ambil kesempatan buat solat-solat sunat dan mengerjakan solat terawih . memang sunat tapi kita jumpa terawih hanya setahun sekali . 

bagi aku , bulan ramadhan ini adalah bulan 'bonus' bagi aku .
aku kuatkan semangat bangun malam buat solat sunat.
lagi pun aku dah besar . kena biasakan diri . kalau tak mula dari sekarang nanti aku besar susah nak buat .  
dan paling penting , aku ada exam besar tahun ni . 
kalau nak harapkan usaha aku yang tak seberapa tu , mana nak capai impian aku ....
kalau aku setakat berdoa, tak guna jugak . 
macam mana nak berjaya kalau hubungan dengan Allah swt aku tak jaga ;') :')

mama telah banyak membantu aku dalam misi mencari 'lailatulqadar; :) 
mama pun tabah sangat . aku jadi tercabar bila tengok mama sangat gigih :')
kalau mama yang dah dimamah usia itu masih mampu berdiri gigih ingin mengadap tuhan ,
mengapa tidak aku yang masih muda mentah ini ;')
ya kan .

aku bukan lah manusia yang sempurna . 
lihat fizikalnya saja sudah tahu apatah lagi mental . 
to be honest , 
aku belum lagi berubah sepenuhnya . macam pakai tudung tu semua .
bersabar lah :')

siapa taknak kan berada dalam keredhaan Allah swt . 
bila ustazah cakap , bilal bin raabah tu beliau sentiasa berada dalam wudhu' kalau batal sikit bilal akan pergi ambil air wudhu' lagi . . subhanallah :) ! 

mari kita bersama-sama mencari lailatulqadar ! 
hehehe 



Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥