orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

gembira lah sayang ...



assalamualaikum semua .

hari ni , hari terakhir kita dapat kerjakan solat terawih .... esok last sahur dan berbuka puasa ... lepas tu raya . ni kali pertama aku tak gembira nak raya pun . muahahaha :')

aku kan , 
paling takut bila aku tak dapat gembirakan seseorang yang dalam dilema . 
lagi lagi kalau dia minta tolong aku bagi dia gembira . 

walaupun dah banyak benda aku buat nak bagi dia gembira dia still tak happy jugak 
haish , 
ada perasaan ke tak dia ni ....

sudah lah 
jangan bersedih . 
fikir lah positif ! 
kalau asyik negatif bila kita nak rasa senang hati , 
ya kan ;)

walaupun aku tak mampu buat orang gembira sepenuhnya , 
harapan aku adalah untuk melihat orang-orang yang aku sayang sekurang-kurangnya tersenyum ;D


Labels:


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥