orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

kembang tekak aku :'/

assalamualaikum ...

tadi aku makan maggi . tapi sudu dengan garfu pulak dah tade . semua orang tengah berpakat makan maggi. loll
so aku pun pakai je la chopstik . 

punya la sedap aku makan sampai dah na habis maggi tu aku makan , 
tiba-tiba adik aku aty cakap " kak , kau tahu tak ? chopstik tu ayah dah buat cucuk ikan . " me : hah ? ikan apa ? aty : ala , ikan dalam akuarium ayah yang dah mati tu. me : haha , kau jangan nak tipu eh .
aty : serius kak . pastu cacing yang tersekat kat celah batu tu pun ayah angkat guna chopstik kau. ayah mana tahu kau nak pakai lagi. kau kan ada chopstik lain . sebab tu la aku nak buat marshmellow bakar aku mana pakai chopstik ni. me : ayah , betul ke ? ayah : betul la ~
aty : ha, kan aku dah cakap . me : weh bebal , kenapa tak cakap awal-awal ! aku dah nak habis makan baru kau cakap !!!! aty : mana aku ingat . me : dah la . kau suka prank aku. kembang tekak aku nak makan :'(

semua orang dalam rumah dok cakap euii , eiiii kat aku . huhu
ye la dalam rumah semua chopstik aku punya sebab aku je yang makan guna chopstik . aty guna buat marshmellow bakar. ayah guna buat ?
buat bawa keluar ikan mati dari akuarium dan cacing kembung ! 
yukssssssss ! 

geli nya , Ya Allah :'(

Labels: , , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥