orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

I don't need friends like you . Never !



assalamualaikum . 

how you guys doing ? Good ? 
yeah :)

taktahu macam mana nak mulakan entri ni .

not everyone around you is a friend.

okay straight to the point . 

bitch , 
can you stop talking about PRETTY
aku rasa macam orang bodoh dengar dia cakap 'eh dia tu cantik kan tapi muka dia kalau mata dia besar lagi cantik
what the hell are you talk about ? 
stop it . 
dan perasan kau tu cantik sangat . please. 

bila orang puji aku , 
automatik kau akan denied . 
beb , jealous nampak . 
rilek brader , aku takkan bole lawan ke-hot-an kau punya . 
so you don't worry

kau takkan faham perasaan . 
bila kau cakap depan aku , yang KAWAN BAIK AKU tu dah jadi kawan baik kau . 
kau fikir kau apa ? 
menyampah sia . 

kau cakap jangan judge orang . 
jangan jangan .
tapi kenapa kau yang aku dengar selalu judge orang ? 
terutama pasal rupa . 
you perfect enough ? *bagi cermin*
fake 

bila kau tak pedulikan aku . 
buat aku tak wujud . 
pandang sepi . 
bila takde kawan , 
tetiba muncul sebelah aku . 
bila aku bercerita tetiba menyampuk . 
bila aku camwhoring tebal je muka masuk sekali .

selama ni lah kan , 
pernah kau pelawa aku nak tangkap gambar dengan kau ?
dengan kawan kau ?
tak kan . tak pernah . 
sebab ??
aku ni tak cantik . tak hot . tak putih . 
ala, budak biasa je . yang takde sesiapa pandang .
jauh sekali dengan kau macam langit dengan bumi .
tapi bila kau tade kawan takde gang kenapa mana aku pergi kau ikut je ?
pastu rapat-rapat pula dengan kawan baik aku ?
pergh . 



satu benda : aku tak suka kau . sory . 
kau dah banyak lukakan aku sejak aku kenal kau . 
ia terlalu sakit , perit , pedih

Labels:


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥