orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

obses

assalamualaikum :)

hallo ~ 
Aku yakin , kat luar sana tu tak kira la laki ke perempuan mesti nak kulit putih macam Emma Maembong kan. 
Ye la, asal skin tone putih je cantik . yang sawo matang atau gelap ni orang pandang sebelah mata je. macam takde daya penarik. 

ada sesetengah orang bermati-mati pakai macam-macam produk yang boleh putihkan kulit. 
Kalau nampak hasilnya , alhamdulillah .
tapi kalau makin teruk .... 
ye la , nak cantik ? orang boleh buat apa apa je . 

yang penting sebenarnya , 
kita kena bersyukur walaupun kita tak putih :) 
sebab semua orang yang dijadikan oleh Allah SWT itu cantik :)








Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥