orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Jumpa kawan lama :')

assalamualaikum semua ....

tadi jumpa kawan lama kat sekolah . 
long time no see :') 
ye la , masing-masing dah pindah asrama . aku ni, duduk kat smk biasa je ..
haha :')
dorang kata aku dah matured :'(

sempat juga snap beberapa gambar dengan mereka sebelum balik .... 
haha ...

The moments ...


kat belakang : qila, alia & fatin
depan : ain, zati, yana, zulaikha & aina


belakang : qila, aku, alia & fatin
depan : ain, zati, yana, zulaikha & aina


belakang : qila, aku & fatin
depan : ain, zati, yana, zulaikha & aina


belakang : qila, yana, zulaikha & me
depan : ain, zati, alia, fatin & aina



my best friend forever , nur liyana binti samudi ! 

yang dah masuk asrama ialah yana, zati, zulaikha & fatin.
yang lain-lain tu sekolah smk sama dengan aku :D

zulaikha still kepoh macam dulu :)
yana still tak matured :o
zati dah makin alim. tudung dia labuh. nasib baik dia tak tegur aku dengan qila :'o
fatin comel je. tak berubah langsung. ye la gadis melayu terakhir kan :D

masa jumpa zulaikha kiteorang cerita balik masa kenangan kat rumah ibu. 
jemur seluar dalam pastu lambat sangat kering kiteorang keringkan guna hair dryer. sebab masing-masing terlupa bawa seluar dalam lebih :'o ! hahaha lawak gila masa tuuuu :') rindu

yana pulak kata aku sombong. ye la aku dah tak macam dulu. 
aku mana banyak cakap sangat sejak masuk smk :')
dah la akward weh .....
sorry la , aku tak bermaksud nak buat macam tu 

okay la . sampai sini :)
jumpa lagi yeee . 
bye

Labels: , , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥