orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Satu Cerita - # part 6


assalamualaikum .

ini cerita pasal saya, si gadis genit Kalisha Maisara :)
tapi orang panggil saya Kalisha saja. mudah bukan .

saya mempunyai satu masalah yang rumit iaitu 
saya mencintai 2 orang lelaki pada masa yang sama.
seorang tu nama dia Hazman dan Ayie.
Hazman ialah bekas kekasih saya manakala Ayie pula lelaki yang saya minati dalam diam .

Kami bertiga bekerja di satu kafe yang sama. saya dan ayie ditugaskan melakukan kerja yang sama jadi kami kerap berjumpa . tapi hazman pula ditugaskan melakukan kerja lain. jadi kami jarang bertemu. jika bertemu pun, adalah pada waktu rehat. itupun tidak menyapa, hanya berpandangan dari jauh. 



ceritanya, saya sudah lama menunggu hazman semenjak lepas kami berpisah. saya sangat berharap yang kami boleh 'getback' tapi hazman sudah berpunya :'( perempuan itu adalah pelanggan tetap kafe yang kami kerja. mereka selalu bersama. sweet sangat. saya cemburu. setiap kali saya melihat mereka ... saya seperti mahu mengalirkan air mata ini ...
adakah hazman sedar bahawa selama ini saya memerhatikan hubungan mereka ? ;'\

tapi , dewasa ini ... hubungan hazman dan kekasihnya bermasalah. kekasihnya ingin mereka berpisah, tetapi hazman masih sayangkan hubungan mereka lalu dia sanggup bertahan walaupun mereka sering bergaduh.

kenapa saya masih sayangkan hazman ?
sebab, dia selalu dan mampu buat saya jadi diri saya .yang sebenarnya. 
walaupun dia dah berpunya, dia masih ingin menegur saya. tapi dia kata saya sombong padahal tidak . saya cuma tak mahu dikata 'ganggu hubungan' orang. tetapi sejak dia dan kekasihnya bergaduh, jarang benar dia menegur saya lagi. mungkinkah mereka bergaduh kerana saya ? 
saya rindu awak, hazman ...

yang pasti kami hanyalah kenangan indah masa lalu ;')



Ayie ... saya baru perasan tentang apa yang menarik pada dirinya pada tahun ini . mungkin sebab itu saya menyukainya . ya , mungkin jua . saya sudah mula berangan mengenainya . bercita-cita saya dan dia adalah pasangan paling 'sweet' di kafe . mungkin hanya ingin menunjuk-nunjuk betapa mesranya kami pada hazman ? haha ,. saya menyukainya . sebab dia comel. tapi sejak kebelakangan ini, dia seperti sudah perasan yang saya menyukainya ! cara dia melihat saya, setiap kali dia menyelamatkan saya ketika dimarahi bos kafe dan dia sering membantu saya ketika saya betul-betul memerlukan .... adakah ini satu petanda baik ? :) seolah-olah dia ingin saya tahu yang dia sudah tahu perasan saya padanya ! adakah ini berita baik buat saya ? ataupun dia hanya memberi harapan buat saya ? ketika lama saya merenungnya dalam diam , saya pasti yang saya sudah jatuh cinta padanya. 

kini , saya buntu. saya tahu yang saya tak patut menaruh hati pada yang berpunya, tapi saya mahu kenangan itu berlaku sekali lagi . tapi hanya saya dan hazman. 
saya sukakan ayie, kerana dia seolah mampu menjamin masa depan saya bila berada bersamanya.
rumitnya cinta ,

ya tuhan , bantu saya dalam masalah ini . 

Labels: , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥