orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Okay, esok exam T^T


assalamualaikum semua :)

alhamdulillah, akhirnya siap juga kerja komponen sastera (komsas) aku :D habis satu buku tulis :< menampal dan menulis.
penat .. melendut tangan aku . hahahah
thanks alia kecik kenenot bagi aku pinjam buku kau, kalau tak aku tatau lah aku siap ke tak keja komsas -,-

okay, back to march , bebeh
esok guahh dah exam :< malas ahh ceni . tade semangat pulak nak sekolah seminggu ni. memang lah soalan insyaAllah yang keluar tu senang ,,, tapi aku mesti ada yang tak dapat jawab . 
terutama sekali MATH :o

esok bm, bi and sejarah. 
insyaAllah boleh buat ketiga-tiga paper ni. 
act, paper bi takde essay ! Jyeah !
bm pun takde karangan ! 
sejarah 60 soalan kan ? *o*

insyaAllah, aku akan buat yang terbaik uk1 2013 ni ! 
no more 'try and try again' pmr is just around the corner I mean, lagi beberapa bulan je. rasa nak meraung bila fikirkan pasal pmr ni :3 tak suka ahh . 
no more time too play and play . dulu aku pernah terfikir nak off semua LAMAN SOSIAL yang aku ada sebab nak FOKUS gila-gila kat pmr terutama sekali twitter. blog takpe lagi sebab tak ketagih 24 jam . tapi ternyata tak juga off  -,- kalau dah ketagihan memang susah nak baik . 
tapi sebenarnya, kalau aku off semua social site yang aku ada pun, aku still buang masa baca buku mr.midnight/detik tengah malam :) my fav tu . mana boleh tinggalkan . dari darjah 5 aku ketagihan baca buku tu until now . sesiapa yang ada buku tu boleh lah bagi aku pinjam . hiwhiw 
so , what should I do, bebeh ? 

esok exam, 
disebabkan aku telah menjalani siang hari dengan hambar membuat kerja komsas dan makan makan makan makan , jadi hanya tinggal waktu malam je untuk aku bertungkus lumus study smart ! boleh kah ? sekarang dah jam 7 lebih, pastu jam 8 pastu gi pasaraya lagi bla bla .... takde time to study . 

so whatever pun ...
wish me luck tomorrow . 
aku doakan semoga semua yang exam esok dapat jawab paper korang leklok :) insyaAllah ! 
pray for me . 
thanks you .
love you <3

thank you for reading . 


ni jadual exam aku esok . wish me luck . 
insyaAllah !

GOODLUCK ! 


Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥