orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Ini Cerita Kita ♥



assalamualaikum semua ;)

awak , 
ni cerita kita . 
sepanjang perkenalan kita .

Dulu satu kelas . 
Saya kawan baik dengan kawan baik awak . Baik sangat . 
Tanpa saya sedar , saya pun semakin rapat dengan awak . 
Apa yang kita lakukan sentiasa bersama .
Hahahaha ~ 

exam akhir tahun , 
saya kena turun kelas sebab saya dapat E ;( walaupun saya ada 5A
tanpa saya duga , awak dan seorang lagi kawan sehati sejiwa saya turut sama turun kelas .
Tapi masa tu saya tak gembira . 
Sebab saya terpisah dengan kawan paling baik saya . 
tapi segalanya berubah dan kiteorang bukan kawan baik lagi .

Awak pernah cakap yang awak suka saya , 
tapi saya tak pernah rasa awak lebih dari seorang kawan . 

Pertengahan bulan , 
saya suka buat hal dalam kelas , 
saya pun tak suka duduk dalam kelas . 
saya suka keluar ,
kawan baik saya selalu ikut kemana saya pergi .
termasuk awak dan kawan-kawan awak 
Tapi saya anggap awak pun budak nakal masa tu . 

Kawan awak yang paling rapat dengan awak tertinggal 'barang berharga' dia dalam bilik karaoke , 
dia resah and sebagai kawan saya teman korang pergi ambil benda tu,
lepastu korang balas jasa saya dengan bawa saya ke kedai yang menjual baju BIGBANG yang saya idamkan selama ni ;)
saya teruja sangat , 

Dalam perjalanan balik , 
banyak cerita yang kita bualkan . 
Happy gila time tu  , 
saya masih ingat lagi . 
Lepas tu kita sampai lambat dan 'ketua' marah :3 
tapi kita buat taktahu je . 
masa tu saya rasa segalanya bermula ,
saya dah mula SUKA kan AWAK <3 

exam akhir tahun 2012 , 
saya dapat keputusan yang agak baik , 
saya masuk kelas yang saya duduk masa form 1 dengan awak dulu . 
Tapi tahun ini awak dan kawan baik saya tak ada rezeki ...
saya sedih . 
saya sunyi , 
semuanya saya rasa serba tak best ! 
tapi saya harungi dengan tabah .
sebab saya taknak korang ingat saya lemah ;')

saya selalu nampak awak ,
tapi saya segan la nak tegur awak ,
awak hot ~ 
saya hanya mampu sampai kan salam saya kat awak melalui kawan saya . 
hahahaha
lawak pula bila fikir balik . 

2 tahun berlalu , 
baru tahun ni saya tahu yang awak dah lama sukakan saya , 
tapi entahlah , 
saya tak dengar lagi dari awak tentang perkara tu ya atau tidak . 
hahahaha ~ 

saya rasa , 
walaupun sepanjang saya dengan awak , 
ada duka , 
tapi saya rasa , saya suka awak , 

saya suka awak ,
saya sayang awak 
kalau ada jodoh , 
awak lah orang nya <3 
 ♥ Love you  ♥

from 
syahirah yusri ....  ♥



Labels: , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥