orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

GO AWAY -,-

assalamualaikum ;)

hi readers. 
kalau korang ada baca posted entri aku yang ayat macam 'terkehel' sikit macam tak cukup perkataan ke (typo), ayat aku macam tergantung or ape-ape je lah , aku minta maaf kayh ;')

aku dah melakukan operasi 'pembersihan' nama-nama orang yang tak senang bila namanya dikaitkan dalam story yang aku cerita kat sini. padahal benda tu HAPPY GILA ! somethin' yang happy ! aku tak faham . wujud juga spesis macam ni ;) tak kesah lah. benda senang je , 
and, ada juga perkara-perkara yang tertypo yang aku tak sengajakan . 

terima kasih kat sesiapa yang ikhlas dan sudi kawan dengan aku ;') aku hargai. 

Labels:


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥