orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

;'(

assalamualaikum .....


mama suruh aku janji dengan mama yang aku akan berusaha dapatkan keputusan yang cemerlang pmr ni .
tapi aku diam .
aku cakap aku nak mati je. takpayah ambik pmr .
mama sedih ,
mama kata sekurang-kurangnya berusaha .
aku cakap " tak semua yang kita nak akan dapat "
mama janji nak bawa aku pergi Tiara beach resort yang aku nak sangat  pergi masa aku abis psra dulu. tapi dulu mama tak kasi. sebab keputusan aku ;( aku tak dapat mumtaz, cuma jaid jiddan ;'( 
sejak tu aku tak terima dah tawaran mama, ayah or sesiapa yang umpan aku ~
mama kata tu semangat untuk aku berusaha .
tapi aku kata aku taknak .
sebab aku rasa aku dah terlambat ,
aku tak mampu ,
capai apa yang aku nak .
aku tak mampu juga,
galas harapan orang ,
sebab aku punya harapan pun tak tercapai .
orang dah banyak kecewa kan aku ;')
termasuk diri aku sendiri ;') ....

Labels: , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥