orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Banyak kawan , susah ?



assalamualaikum dan selamat petang semua warga bumi . 

hari ini ku lalui dengan penuh hambar dan kejutan demi kejutan sentiasa menanti setiap hati.
ada yang menggembirakan , ada pula yang .,.. menyentapkan :')

one :

pernah dengar orang kata ,
"kawan biar beribu, musuh jangan dicari
kadangkala aku terfikir, masih relevan kah pepatah di atas dalam situasi yang aku alami sekarang ?
azmin kata , ada ramai kawan ni susah sebab ? susah nak jaga hati semua orang sedangkan hati sendiri merana.
macam mana boleh wujud nya 'kawan biar beribu, kekasih biar satu and musuh jangan dicari ?'
aku rasa serba salah lepas aku bagitahu somethin' bad news kepada someone and she's look dissapointed :< 
kadang-kadang aku rasa aku tak patut bagitahu dia hal tu tapi aku taknak dia ditipu ~ dengan kawan sendiri.
tapi disebalik semua tu, aku dapat rasa kekecewaan dia. aku rasa lega sikit sebab aku tak perlu sorok sesuatu yang aku dah tahu tapi aku diam buat-buat tak tahu. 
tapi ... kenapa aku gementar . berani kerana benar, takut kerana salah :')!
be strong .

two :

kenapa susah sangat nak hargai orang yang betul-betul sayangkan kita ? tak kira lah kekasih ataupun kawan . aku nak tekankan kat sini pasal kawan.
kita susah dapat kawan sejati yang betul-betul susah senang dengan kita. yang boleh mendengar setiap luahan kita dan rahsia kita tanpa membuka mulut walaupun dia terpaksa melakukannya suatu hari nanti . 
tapi adaa ke ? masih wujudkah lagi ? kawan tak semua boleh dipercayai itulah yang ramai . 
tapi bila dah jumpa seorang yang layak kita gelar 'bff' tapi kenapa layan dia begitu teruk ? adakah dia sudah menganggap kau bff dia kau boleh sesuka hati pijak perasaan dia ? kadangkala , musuh boleh jadi kawan , kan ? :'\ 
be strong.

three :

pada mata kasar, kita nampak rapat tapi adakah kau sebenarnya sedang bermain tarik tali ?
disebalik semua keikhlasan berkawan yang kononnya datang dari hati tapi itu semua palsu , kan :') 
didepan, you can help me realease my anger and tension , tapi belakang ? kutuk like the hell .
tak marah, cuma terasa apa salah dosa sampai buat macam tu ? 
ye memang , 'kelemahan perempuan adalah perempuan lain
talam 2 muka sememangnya wujud !
be strong .

four :

bila ada sesi mengutuk someone, you join .
tapi pada masa yang sama you write a caption kat gambar kau and someone tu 'my bestie :*'
kutuk kawan sendiri and belakang semua orang  anggap dia bestie pulak ?
macam mana tu . tak mustahil apa yang semua orang gossip kan tu kau akan cerita kat someone tu kan 
you are the dangerous one ! opps, I mean more than one .
warning.
be strong .

yeah , susah ada kawan ramai. tapi bersyukur lah kalau ada seorang kawan yang boleh standing together with you till the end :) alhamdulillah 




Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥