orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

An auspicious day and I'm proud ;D


- aku, Lily and Qila. boleh tak ;p-


assalamualaikum dan selamat malam semua ;') 

hi korang . apa khabar semua . aku doakan semua sihat sejahtera . amin ;)

Ya Allah, alhamdulillah Ya Allah. aku ingin mengucapkan syukur padamu ;) 
hati aku gembira tak terkata . 
masa dengar khabar angin yang mengatakan hanya 2 orang sahaja pelajar kelas aku yang dapat A subjek bahasa malaysia, dan dorang cakap aku dapat markah bm around 78% macam tu (act, dorang tak cek nama aku pun , main teka jeh -,-) hati aku kecewa sangat ;'( aku kecewa sangat-sangat sebab nama aku tak tersenarai dalam kalangan pelajar yang dapat A tu .... tapi hari ini, masa cikgu bm masuk kelas, aku dah rasa lemah semangat. mesti japgi dapat paper bm ... tahu apa cikgu tu cakap ,,,

"hanya 3 orang saje pelajar kelas ni yang dapat A bm ! nur syahirah binti mohd yusri dan siti sara binti sufi serta seorang wakil lelaki rashidi (tak ingat nama penuh)" pastu cikgu membebel ~~~
thanks kat korang yang ucapkan tahniah ;) terharu gila ! heheheheh

BI class ...

again, I think today is my luckiest day because .... everything happens to inspire me to continue progress . I mean it. teacher cakap fail aku lengkap . that's all . 

mungkin , lah, benda kecik pun boleh bangga ? sebenarnya, kita perlu lah bersyukur dengan apa yang berlaku . baik atau buruk kerana setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya . 
bangga sebab akhirnya, aku buktikan yang aku boleh buat walaupun hal remeh temeh dan budak nakal ni dulu tak semestinya tak pandai ;') still remember nur syahirah pada tahun 2012 ? urghhh ! she is a creepy, naughty, turned 360 degrees and slacker! s..c..a..r..y ;o 



pastu macam nak happy-happy release tension , aku, Qila dan Lily pergi makan mcdonald ! gila happy ;] best betul ! asyik gelak gelak je. terasa macam ~ entah lah . free for awhile ! time lawak bila kami bertiga tunggu kat satu tempat bas berhenti , pastu bas yang kiteorang nak naik tu on the way , Lily tahan lah bas tu dengan suara dan muka yang tak bole blah ~ hahahaha tapi orang yang bawa bas tu tak berhenti pun :3 dia jalan je -,- malu gila ! terpaksalah kami tunggu kat bustop yang lain . masa nak balik ke sekolah pulak, kami terlewat naik bas, masa tu bas dah nak gerak ... dah takde cover cun aku , Qila and Lily berlari dan menjerit 'stop, stop, stop' kat acik driver bas tu ! hahahahah nasib baik beliau dengar ;) alhamdulillah . selamat sampai tepat pada masanya . 

tahniah juga kat korang semua :D result korang okay . usaha lagi ! 

thanks reading my entry !

Labels: , , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥