orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

How Lah ~!

Assalamualaikum selamat petang semua :)

dewasa kini , ramai betul kan orang yang demam . Mungkin cuaca panas ~ hmmmm ... itu satu kelebihan tau kalau demam . Takpayah pergi sekolah ^_^ (amboii)

Okay sekarang , aku dah buntu sangat . Cikgu Geo bagi satu kerja yang agak tak masuk akal . . . iaitu melukis Lagun , tombolo , tetanjung , beting pasir , gua gerbang laut , tunggul sisa dan batu sisa . (pernah dengar tak ?)

Ramai budak kelas kiteorang merungut macam ni "alahai, mana nak cari :(" pastu ada yang eksyen cakap "internet kan adoooo. cari jelah . lepastu lukis . senang je kan. dunia dah maju bla bla bla ~~~~"
Okay fine, cadangan itu sedikit sebanyak agak bernas tetapi adakah korang maksudkan untuk melukis yang ini . . . . . . 


* aku jumpa kat internet *

agak-agak kan , macam mananak lukis :'(((((
kalau senang takpelah jugak . 
kalau aku lukis mesti takde rupa gerbang laut dah ~~ 

HOW LAH !!!! 

Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥