orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Should be Independent .


- hope this is what happens between us -


assalamualaikum selamat pagi :)


yawn , acctually dah mengantuk gila ni tapi terpaksa gagah kan mata untuk siap kan homework :( siang tadi asyik main laptop and tidur . penat sangat ...  I need rest , please :'(

okay , to be honest , I think I must learn how to Independent . because I feel and think that nobody can help myself in trouble. sometimes ... 

I'm tired of people who I care about them and people loved ones, but when I hit trouble, I was all alone. perhaps there was nothing they could help me: '(

dan ia , sangat menyakitkan . bukan 100% aku nak letak masalah aku kat bahu orang , but kalau ada yang sudi dengar pun ,  alhamdulillah sangat kan :'')

sehari dua ni entah kenapa , aku rasa lain sangat . mungkin aku penat . ahh , aku benci perasaan ini :\ ianya membuatkan aku sakit hati dan sakit kepala memikirkan sesuatu yang aku nak elakkan dari terjadi . 

Dear , 
aku sunyi sangat . 
takde kawan . duduk seorang diri dalam kelas yang agak asing bagi aku . 
bukan mereka tak sudi nak kawan dengan aku , tapi ... aku janggal tanpa gelak tawa korang :'(
aku nak menangis , tapi nampak agak keterlaluan . 
mungkin bagi korang , it's doesn't matter . 
tapi bagi aku .. itulah masalah nya . 
dulu , aku hanya ada korang tempat aku luah semua . 
now , bila kita jauh , dengan siapa aku nak bercerita ?
dengan siapa aku nak gaduh , rehat , pergi tandas ,gelak , buat lawak and semua yang pernah kita buat sama-sama dulu ?

aku minta maaf , 
sebab aku tak pasal-pasal nama kita berdua kena online :')
lepas ni mungkin takde siapa nak teman aku dah kan ...

aku sorang sorang . 
aku jadi lain . 
aku taktahu nak bawa diri sebab dah terbiasa dengan korang . 
aku rasa pelik . 
sebab tiba-tiba aku sorang-sorang.
tak sangka , apa yang aku nak selama ni , bunuh aku diam-diam :'(

aku harap sangat taknak dah susah kan korang . 
aku cuba jalan sendiri ke kelas aku tanpa korang hantar kan :') 
ha'ah , 
kita rehat sama-sama macam biasa yea :')
macam biasa juga , aku tunggu korang :')
terjenguk-jenguk , duduk tak senang tunggu korang :')
entah , aku rasa kita berempat , 
tapi sekarang macam tinggal bertiga . 
seorang lagi entah didunia mana :')

korang kata awkward tanpa aku 
sunyi tanpa aku . 
tahu tak korang , 
jiwa kecil aku mati sebab korang takde .
mulut aku berat nak cakap dengan semua orang . 
hati aku , jangan cakap lah ...

please , 
im sorry ,
nak cakap dengan korang kita semua macam takde masa nak berbual .
so , aku mampu cakap dekat sini je .
kalau korang baca , harap faham yea :')
aku taknak bila happy , 
kita semua satu kepala . 
bila sedih , 
masing-masing buat haluan sendiri . 

okay fine . 
aku sayang korang gila . 
bye , 

Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥