orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

JYEAH ! ......

assalamualaikum .

maaf kerana agak lama tak update macam selalu :'( 
sedikit sibuk . tahu-tahu sajalah ... 

minggu ni banyak betul presentation . seronok juga time performed :)! 



ini lah paper work kiteorang . best gila la time perfome tu. enjoy ... haahahah 
tribute to --> sjefamily , taepung428 and ain hidayah.

aku taktahu la esok nak pergi koko ke tak . macam malas je . dah la ada 2 lagi presentation yang menunggu . woahhh :'O!

kerja sekolah berderet je :( belum sampai sebulan sekolah . ayoyo .... taktahu lah nanti mesti lagi bertimbun kerja :(
aku try nak suka matematik ! jealous doh tengok syahirah (budak kat tempat tusyen) aku tu pandai math . nama je sama . yang sorang pandai , yang sorang lagi ... blur -___- malu gila . dia selalu kena puji . ish , aku nak pandai math bukan nak kena puji melangit tapi aku nak lulus pmr . tu jeeee . nasib baik subjek lain aku masih boleh carry . sains aku dah makin fed up :\ susah nya silibus form 3 . aku sure , bila dah masuk chapter 2 nanti , chapter 1 akan dilupakan . 

banyak perkara yang berlaku minggu ni . 

11/1/2013 - happy birthday yang ke 15 to amirul akmal . miss you , friend :')

okay dah . tak tahu nak story apa lagi . 
heeeeeeeeeeeeeeee :D

p/s- teruk nya , dah berapa hari tapi ni je dapat aku story . heeeee 

thanks reading :)


Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥