orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Berdebar ...



Assalamualaikum and mornight everybody ...

Jyeah , esok pagi saya dah sekolah :') Ya Allah , sama seperti tahun-tahun yang lepas ... saya rasa sangat-sangat berdebar ! macam tak boleh nak lelapkan mata ni. Bila melakukan sesuatu , tangan asyik bergetar . Nervous yang amat :'O 

Ya Allah , lindungi lah aku dari segala perkara yang tak diingini berlaku :). Amin.... 

alhamdulillah , walaupun hati dan minda masih lagi tak bersedia untuk ke sekolah esok , aku harap sangat yang semua nya akan berjalan lancar esok :) perasaan tengah bercampur baur sekarang ni . tapi satu perasaan yang amat ku pasti : ku tak mahu kembali ke sekolah :'<<<

tahun ini , aku tengah genggam harapan dari ramai orang :') mampukah aku gembira kan hati mereka ? insyaAllah aku boleh . :D

selamat kembali ke sekolah kawan-kawan semua :)! 

selamat pagi dunia , harapnya masih dapat melihatmu lagi esok ! 
tidur , mimpi indah semuanya .
Assalamualaikum ...

Labels:


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥