orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Yakin dah ?



Assalamualaikum ... 


Tahun depan aku PMR pulak . Gementar ... 
Teringat kembali momen nak UPSR dulu . Erggghhh . 

Yakin ke aku nak PMR ? Kalau tengok result exam biasa pun macam rasa 'Kalau ni la keputusan PMR sebenar aku , memang hancuss kena dengan ayah -.-' Aku taknak cacat kan graf PMR 2013 . 
Math , math , math , please jangan gagal lagi . Tired ahh . Okay start now , I must learn how to love you , Math . I'll try :) (jangan terpaksa)

Kalau aku tak belajar betul betul tahun depan, memang nasib aku akan jadi macam 2 tahun lepas (upsr) :/
Sanggup ke ? Takkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ! 

Yakin dah nak PMR syeira ? Sekolah dah nak dekat . Urm .... 
Ya Allah , permudahkan lah segala urusan ku tahun depan :) InsyaAllah ! 
Kalau Malaysia boleh , aku pun boleh ! Hahaha 

p/s- jangan tahu berblogging je , belajar tak juga :3 Huhu

Labels:


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥