orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Terharu dan Haru !

Assalamualaikum semua :)

Selamat menyambut tahun baru  tak lama lagi . Well, before tidur pada malam terakhir tahun 2012, aku rasa nak buat satu entri malam ni. heheheh



Yeah , aku rasa terharu bila someone tu dia kata dia sanggup follow aku dari form 1 until now, semata-mata nak dekat dengan aku, nak aku terima dia, nak selalu dengan aku, and dia buat keputusan exam form 1 dia jadi teruk sebab aku dan dengan dia dia sekali jadi teruk sebab aku  !!! ? pelik nya. belum pernah dibuat dek orang sebab aku :'3 
now, aku nak rasa beruntung atau terharu ? 

thank you .

then , dia cakap kat aku " takkan orang sepandai u tak sedar semua tu ? " hemm, tipu k kalau aku kata aku langsung tak nampak. Kalau nampak dia nak suruh aku buat apa ? Aku sendiri pun kabur dengan apa yang dia nak sebenarnya. 

thank you .

 yang haru nya, bila aku rasa aku seolah-olah macam beri harapan kat dia. Padahal aku cuma nak jaga hati dia. hidup ini rumit, bukan :)



dear someone ,  
i'm sorry if I always make you feel left out and ignored by me. I really didn't mean it.
please understand someone ..
if we have jodoh, insha'Allah. ;)

Saya tak mengharapkan yang awak akan menaruh harapan kat saya selama nya kerana saya takut , awak akan tinggalkan saya jugak :')
kebahagian ada dimana-mana kalau bukan dengan saya sekalipun :)! terima kasih untuk apa yang awak buat selama ini. bukan ke lebih baik awak jadi diri awak ? takpe , saya masih nampak awak kalau awak budak baik pun . HAHAHAHA ! 
someone , 
jangan mengharap terlalu dalam . takut awak terluka .

to - syeira, 
jangan jadi 
 yang dikendong berciciran, yang dikejar tak dapat 
be strong . 


 I hope I didn't miss every opportunity 

Labels: , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥