orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Suatu Masa Dahulu ....




Assalamualaikum :) 

Teringat masa kecil dulu . Suka sangat makan roti sapu jam lady's choice mentega kacang + coklat . Dulu duduk kat rumah nenek :3 malam baru balik rumah sebab parent kerja . Lagipun aku kecik lagi so tak tahu nak jaga diri apatah lagi adik :) Sekarang baru independent sikit . Sikit jee la . urgh 
nak dijadikan cerita , apa yang aku and adik Ati (masa tu Adam n Tini tak born lagi) nak makan , ayah beli then letak kat rumah nenek . Aku dengan adik Ati makan setakat 2 orang takkan habisnya . Boleh tahan sebulan kot . Tapi .... benda tu seminggu dua dah lenyap :( Aku tahu siapa yang makan :'( Bukan taknak share dengan sepupu yang sorang tu tapi .... tu ayah beli untuk aku dan adik Ati . 

Tahu tak , bila mak dia beli untuk dia , langsung nya tak share dengan aku dan adik Ati . Siap bagi warning awal-awal kat kiteorang 'Ni aku punya . Kau jangan nak makan pulak . Nak beli ahh' Kejam kan :( Sakit hati aku woi . Kau makan aku punya boleh . Ergh . 

Tu baru jam roti , mungkin hal kecil pada korang tapi bukan hanya jam , tapi benda lain pun sama . Buat macam harta sendiri . Sampai sekarang ni umur aku dah nak masuk 15 tahun :) Bayangkanlah :\
Kalau aku pinjam barang dia , lambat pulang sikit dia sound 'wei , bila nak pulang barang aku ? Jangan nak buat harta pulak erk' Ya Allah , hanya kau yang tahu betapa hati aku pedih :') 
Depan ayah semua bajet alim termasuk adik ayah sekali . Puih la -_- one day kalau Allah tu adil , terbongkar juga perangai alim-alim kucing korang :) 

ok bye . 

Labels:


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥