orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Novel : Pergilah Air Mata



Assalamualaikum semua ! :)


Cukup 3 hari aku dapat menghabiskan masa membaca novel Pergilah Air Mata setebal 858 mukasurat :)Hanni Ramsul v^^
Yeah! Seriously , jalan cerita dia memang agak mendebarkan . Novel ni best gilaa ! Romantik habis :)! And , I can imagine Badrul ( hero ) yang sebenar . WOW :) 
Aku nak baca novel Biarlah YM berbicara - Hanni Ramsul ! Tak silap aku karya best-seller kott !
Teringin sangat nak baca . Teringin sangat . Rasa-rasa ada jual lagi tak novel tu ? Ramai orang kata best . Nak baca !!! NAK !
Aku kan ulat buku ^^ *naik lif tekan sendiri ;p

SINOPSIS ...

Sebuah bala… sebuah malapetaka telah merantai Badrul Datuk Hamidi dan Sabrina ke alam rumah tangga. Badrul yang tidak dapat menerima kenyataan ini tegar menyakiti hati Sabrina yang tidak bersalah. Air matalah peneman setia Sabrina, di dalam sangkar emas keluarga Datuk Hamidi. Tanpa ketahuan mereka, rupa-rupanya bala tersebut adalah rancangan seseorang yang tidak senang dengan kebahagiaan Sabrina. Hiduplah Badrul dengan salah sangkanya terhadap Sabrina dan Sabrina dengan kesedihan yang tidak berpenghujung. Mujurlah Datuk Hamidi tidak mudah melatah, tetap melayan Sabrina dengan baik. Namun, lama-kelamaan benci Badrul mula berubah rindu… Sepanjang masa hanya wajah Sabrina yang melekat di ingatan, senyuman Sabrina yang menari-nari di mindanya. Tetapi, hatinya masih belum mempercayai Sabrina sepenuhnya. Masih ada syak yang melingkari sukmanya. Walaupun bencinya masih ada, perpisahan yang dipinta oleh Sabrina telah mencarik hatinya. Akan kulepaskan jua air mata ini pergi… jauh… sejauhnya… sehingga sepasang mata ini tidak mampu ingat pada hangat titisannya dahulu.

Kan best kalau aku Sabrina tu . hohohohohoh -_- Sebenarnya Badrul kahwin dua . Isteri pertama dia Sabrina . Dorang kahwin sebab kena tangkap basah and rancangan tangkap basah tu bff Sabrina sendiri yang rancang . Sebenarnya dia bukan nak Sabrina kena tangkap basah dengan anak datuk tapi si buaya darat yang dah berkahwin , Iskandar. Isteri kedua Badrul ialah Dayana . Seorang wanita cantik yang gila kan kerjaya nya sehingga lupa pada tanggungjawabnya sebagai seorang isteri . Sebab perangai gilakan kerja nya lah yang membuatkan Badrul kesunyian lalu mula rapat dengan Sabrina . Lalu , timbul la bibit-bibit cinta antara mereka .

Nak tahu lebih lanjut , sila beli dan baca novel ini ! Sekian :D !

Labels:


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥