orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Berkira ?






Assalamualaikum . 

I'm so mad . WOW . 

Cerita bermula 

B     : Nak aiskrim mc'd ^^
Aku : Duit kau ada ?
B     : Ada . rm 12 
Aku : Hmmm , cukup kot . Ada 4 orang . Lebih kurang rm16 . Tong tong k . Semua nak kan . 

- Semua angkat tangan. So 4 aiskirm la kena beli . Aku pun pi tepon mc'd . - 

Mc'd : boleh saya bantu ?
Aku  : Nak order . Bagi sundae coklat 4 . 
Mc'd : Okay . Lagi ?
Aku  : Eh , tu je . 
Mc'd : tak bole . Kita kena cukupkan rm18 baru boleh buat menghantaran blabla ~ 
Aku  : Hmm , tambah prosperity burger la . 
Mc'd : Okay semua sekali rm28.40 
Aku  : Okay . thanks 

 Mak aii , mana nak dapat duit ? Ergh ! Tak cukup wei , sampai nak dekat rm 30 . Seriously terkejut ! 

Aku      : Wei , meh la lagi duit , tak cukup ni . Dia nak cukup kan rm 18 baru boleh delivery. Aku angkat prosperity . Single punya bukan set . 
B, C, D : nah ambil la * korek tabung la semua :p *
C          : Wei , nanti bagi balik duit aku k . 
Aku      : Hak'la wei , kau nak jugak kan . Semua bagi duit bukan kau sorang je , Takyah la berkira sangat . Apa ni wei ....
Dah la lantak la korang . Yang nak duit dia balik takyah ambik mc'd tu k . Lain hari aku ganti . Chaww . Bye , 

So ... aku tak suka la kau berkira sampai macam tu sekali . at least semua bayar bukan dia sorang je yang hulur . Hmmmm . itsokay la bro , aku da maafkan . 

Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥