orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

2012 will Go and 2013 will Coming !



Assalamualaikum :)

Hi here and there ! Welcome to my official blog :)

Okay dunia bakal menjangkaui umur barunya iaitu 2013 . Umur aku juga akan meningkat >.< 2012 akan berlalu membawa banyak memori. byebye 2012 


Tahun baru bukan bermaksud untuk kita bersuka ria , mengenjoykan diri menikmati dunia tetapi untuk kita mempersiapkan diri untuk menjadi seorang manusia yang baik . 

Tahun 2012 banyak mengajar aku menjadi seorang yang tabah, sabar, mensyukuri nikmat tuhan dan banyak lagi :>
Aku terima seadanya apa yang terjadi pada tahun 2012. 
Hope pada tahun 2013 everything okay !!!   



Bagi aku yang merupakan salah seorang pelajar yang bakal meduduki pmr , tahun ini adalah tahun untuk melihat kan hasil apa yang telah aku pelajari selama ini . Adakah ianya suatu yang sia-sia atau tidak . Tak mengharapkan sesuatu yang berlebihan tapi cuba berusaha lebih untuk kejayaan yang lebih . Tidak mahu peristiwa lalu berulang kembali , aku cuba menjadi yang terbaik .
aku mengharapkan keredhaan Allah , mama , ayah dan cikgu :)

Ingin menjadi seorang yang matang , berfikir diluar kotak , tak kelibut :) senang cerita lebih baik lah dari tahun yang sebelum ini ! 

Sedih hati ini nak tinggalkan tahun 2012. bye bye . 
Hey , 21 / 5 / 2013 is the anniversary of my blog  Satu tahun bergiat dalam dunia blogger :) 
Yeah ! ( tak sabar )         


  insyaAllah. I hope it will be in 2013. 


Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥