orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

STUCK ...



Baju sekolah dah mula dijual di pasaraya dan kedai kedai . Tandanya akan mula bersekolah tak lama lagi . Dan saya masih tak bersedia nak PMR tahun depan :') Sekolah mula 2/1/2013 . Awal kan . 

Adik adik semua dah beli baju and kasut sekolah . Idk apa motif mama ayah beli awal awal . Maybe takut tade size ? hahahahaha . Aku je yang tak beli lagi . Bukan taknak beli tapi aku taktahu tahun depan apa status aku . Murid biasa ke pengawas . Kalau aku letak jawatan , nanti ayah mesti membebel sebab baru setahun jadi dah nak berhenti. Membazir je beli baju hijau . Kalau baju putih mesti boleh pakai sampai tahun depan . Tapi kalau jadi pulak , rasanya aku tak layak . Haha :D seorang pengawas mesti mempunyai tanggungjawab dan kredibiliti yang bagus . Tapi aku ni hampeh . hakhak . Patutnya aku tak payah jadi . Entah jin mana yang rasuk otak aku soh jadi pengawas bagai . err --' 

Aku ingat lagi time sekolah dulu bila aku buat masalah en , mesti cikgu cakap '' awak dah la pengawas '' nampak sangat lah pengawas jenis pe ntah aku ni . Lepastu aku pun jawab '' takpe cikgu , tahun ni je saya jadik pengawas dengan Puii tahun depan kami tak jadi dah :D '' rasanya masa kelas KHB kott yang kena jalan itik -..- 
Mesti cikgu rasa nak tonyoh tonyoh je muka selamba aku :p 

So kalau tahun depan cikgu tu nampak aku jadi pengawas nampak sangat aku ni lawak kan . Cakap taknak tapi jadi . Kalau cikgu lupa takpe la . Kalau cikgu masih ingat ? .... nasib ekau leee

Bila ayah tanya '' kenapa tak ambil sekali ? Taknak beli baju sekolah ke ? '' aku bagi banyak alasan . Padahal tengah fikir nak ke taknak jadi pengawas . 
Hmmmmm ~! Rungsing betul . 
Tahun depan aku 

BAJU HIJAU atau BAJU PUTIH ? ^^ 



Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥