orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Satu Hari yang Membengangkan ~ !



Hmmmm ~~~~ hanya mampu mengeluh --' 
Idk kenapa nak tengok kdrama < heartstring > padahal dulu ada orang kasi pinjam itu CD aku tengok sikit and banyak skip sebab macam bosan je cite tu . Maybe mood takde . Bila cuti ni takde apa nak buat aku pun godek godek laptop surf kdrama online . Dulu aku tengok < to the beautiful > kat Daily motion dari awal sampai habis . Tapi drama < he's beautiful > dan < heartstring > tade lak :( So aku try tengok kat dramafever . Lagi laaa hampeh . Aku just boleh tengok dari episod 1 - 5 je :< tengah best pulak layan dah tak boleh tengok . Keluar benda macam ni . 


hanya mampu bersabar dan tarik nafas dalam-dalam :'(

dah cuba download tapi entah apa apa yang aku dok download dari pagi sampai la ni pun aku taktahu --' 
Macam mana ni :< nak tengokkkkkk !
Terpaksa la korek tabung pi beli cd kat speed nanti :') hmmmmm
Siapa tahu nak download ? Ajar saya ^_^ cehh 

Labels:


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥