orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Morning Classes Next Year !!!





Assalamualaikum ! 

Tahun depan saya sekolah PAGI !!! ARRRGHHH ! kena bangun pagi itu dah semestinya ! Malas . Cuti pun bangun lambat :( Parah ~ 

Okay sekarang dapat imagine first day sekolah : 
mesti aku lambat ke sekolah ~ uhm I don't want uhh :\
Lepas je pintu pagar , mesti semua orang dah berhimpun kat tengah-tengah tu . Senior lak pandang-pandang je aku sebab lambat . Malunya !!! -_- mana nak sorok muka ??? ehem 
Harapnya tak jadi kenyataan erk :) insyaAllah aku tak lambat pergi sekolah . 

Aku kelas mana erk ? Uhhh ~ Kenapa lah tak diberitahu awal-awal :( aku ni asyik merungut je -.- Malas nak bersesak-sesak kat papan kenyataan >_< mesti ramai orang punyaaaaaaaaa !! 
Aku stay , naik or turun kelas ? Tik tok tik tok ~ 

Apepun tahun depan aku kena belajar rajin-rajin ! PMR on my way yehh ! Afraid :'(

- Aku dah macam budak orentasi pulak :D -

Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥