orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Kisah Pembunuhan Kejam Junko Furuta .

Aku rasa lah kan , orang yang bunuh dia memang kejam gila _|_ sanggup seksa Junko macam tu. Bayangkan lah .... seksaan yang Junko terima . Baca pun dah boleh rasa nak pengsan . Hmmmm . 
Bukan sehari dua dia diseksa malah 44 hari ! Lama tu nak tahan azab . Bukan sikit banyak .... 
Kuatkan dia ! Ya Allah kesian Junko . 

An Unlucky Girl ....


Fakta mengenai pembunuhan kejam seorang gadis Jepun bernama Junko Furuta selama 44 hari bermula dari 22 November 1988 hinga 4 Januari 1989. 

Pada 25 November 1988, ketika beliau baru sahaja berusia 16 tahun, beliau telah diculik oleh 4 orang lelaki. Mereka membawanya dan kemudian mengurungnya di kediaman keluarga Kamisaku, iaitu salah seorang penculik beliau. Rumah tersebut terletak di Ayase, di daerah Adachi, Tokyo. Mereka memperkenalkan Junko sebagai seorang teman wanita kepada salah seorang daripada mereka.

Untuk menutup perbuatan mereka, salah seorang daripada penjenayah tersebut menyuruh Junko menghubungi ibubapanya dan memberitahu bahawa beliau telah lari dari rumah dan sedang berada dengan temannya dan ‘tidak dalam bahaya

Sepanjang dikurung, Junko pernah beberapa kali cuba melarikan diri, tetapi tidak berjaya dan akan diseksa dengan lebih dahsyat setelah ditangkap. Beliau juga banyak kali merayu kepada ibubapa Kamisaku iaitu tuan rumah tempat beliau dikurung untuk membantu beliau, tetapi mereka takut diapa-apakan oleh penculiknya. Tambahan pula, salah seorang daripada penculik beliau merupakan pemimpin rendah yakuza, dan memberi amaran akan menyuruh kenalannya membunuh sesiapa yang cuba masuk campur.

Seksaan-seksaan yang Junko deritai:

Day 1 : November 22 1988

- Diculik berhampiran dengan kawasan tempat tinggalnya . 
- Terkurung dalam sebuah rumah milik salah seorang penculik nya , dipaksa mengaku mempunyai teman lelaki 
- Dirogol 400 kali bergilir gilir
- kebuluran dan kekurangan nutrisi
Makan lipas untuk makanan dan minum air kencing sendiri
- dipaksa beronani
- dipaksa berbogel dihadapan penculik
- badan dicucuh dengan pemetik api 
- Kemaluan dan duburnya ditusukkan dengan bendasing

Day 11 : December 1 1988

- dipukul berulang-ulang kali 
- tangan diikat pada syiling dan badannya diguna sebagai punching bag
Mukanya dihadapkan ke lantai konkrit dan penculiknya melompat di atas kepalanya
Hidungnya dipenuhi darah yang banyak sehingga hanya dapat bernafas melalui mulut
- alat pengangkat berat dijatuhkan diatas perutnya 
- muntah ketika minum air kerana perutnya tidak dapat menerima air
- cuba melarikan diri , dia ditangkap dan dicucuh dengan pemetik api di lengannya
- cecair mudah terbakar dituangkan dikakinya dan dibakar . ( mungkin nak elakkan Junko lari )
- Botol dimasukkan kedalam lubang dubur , mengakibatkan kecederaan teruk

Day 20 : December 10 1988

- tidak mampu berjalan kerana kakinya terbakar
- dipukul dengan buluh 
- bunga api dan mercun diletakkan kedalam duburnya dan dinyalakan 
Tangan dihempap dengan objek berat dan kukunya dipecahkan
- dipukul dengan kayu golf
- rokok dicucuh dalam kemaluan 
- dipukul dengan batang besi berulang ulang kali 
- sewaktu salji turun , dia dipaksa duduk dan tidur diluar 
- Besi pemanggang ayam disula kedalam kemaluannya menyebabkan pendarahan yang teruk 

Day 30 

- Lilin panas ditiiskan di muka 
- kelopak mata dibakar dengan pemetik api 
- dada ditikam dengan jarum
Puting buah dada kiri di potong dan dihancurkan dengan playar
- mentol yang panas dimasukkan kedalam kemaluan menyebabkan kecederaan sekali lagi
- pendarahan teruk di kemaluan akibat disula dengan gunting ( AGAIN !!! )
- tidak boleh kencing dengan baik
- Kecederaan yang sangat teruk sehingga mengambil masa sejam untuk merangkak turun tangga untuk gunakan tandas 

Day 40 

- Merayu penculik penculiknya '' membunuhnya dan biarkan semua nya berakhir ''

1 Januari 1989

- menyambut tahun baru seorang diri
- badan sudah lumpuh 

Day 44 : Januari 4 1989 - Hari Kematian Junko 

- Penculiknya bertindak memukulnya dengan pemberat atas alasan frust kalah main mahjong . Akibatnya darah keluar mencurah curah dari hidung dan mulutnya . Tidak puas dengan seksaan itu , mereka mencucuhkan api lilin kearah muka dan matanya . 

- Selepas itu minyak dicurah pada kaki , lengan dan perutnya kemudian dihidupkan api . Penyiksaan terakhir ini berlangsung selama 2 jam . 

- Esoknya , dia menghembuskan nafasnya yang terakhir seorang diri dalam keadaan yang nazak . Tiada apa yang mampu menandingi 44 hari penderitaan yang dialaaminya selama ini .

Junko get her justice ? 

> Penjenayah tersebut tidak dikenakan tindakan yang berat. Mereka juga cuma didakwa atas ‘mencederakan anggota badan sehingga membawa kematian’ dan bukannya ‘pembunuhan’. Keluarga Junko cuba membawa kes tersebut semula ke mahkamah, tetapi gagal kerana penemuan bukti iaitu air mani dan bulu
kemaluan yang tidak menepati DNA penjenayah. For me lah kan , bukti tu boleh ditukar. Sebab salah seorang daripada penjenayah tersebut ialah ahli yakuza, yang mempunyai cara untuk memastikan mereka tidak akan dikenakan hukuman yang berat. Mereka hanya dikenakan hukuman maksimum penjara 4, 6 dan 8 tahun
masing-masing, dan penjara 20 tahun kepada ketua penjenayah tersebut. Keadilan tidak tertegak untuk Junko. Penjenayahnya masih bebas hingga kini (tidak dapat dipastikan penjenayahnya terbunuh atau terselamat sewaktu tsunami melanda). Ini ialah peringatan kepada semua untuk melindungi anak-anak, adik beradik daripada menjadi mangsa kejadian seperti ini. Semoga Allah melindungi kita semua. InsyaAllah ....

Aku rasa kan tujuan dorang ni culik Junko sebab nak buat ujikaji kot . Tak berperikemanusiaan langsung ! Bayangkan kalau kemaluan dicucuk dengan gunting dan alat pemanggang ayam golek tu . Fuhhh !~ Sakit wei ! 
Badan kena punch , puting payudara kena cabut , perghhhhh !!! Sakit sakit wei ! Perempuan lebih merasainya . Lelaki rasa tak ? Hehe ... tak kot sebab penculiknya lelaki jahanam ! -.- ! Ataupun sebenarnya dorang ni gila seks ? 400 kali dirogol . Hmmmmm ~~ Kesiannya Ya Allah . 


Layan video ni jap . Junko Furuta Story


Untuk maklumat lebih lanjut,  boleh cari kat Google dan Youtube . 

Labels: , ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥