orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

Bila Kita Nak Ambil Gambar Bersama ?




°\(◦' ▿ '◦)



Harini asyik hujan je ... takpe ianya satu rahmat dari Allah . Syukur alhamdulillah . 

Aku asyik terfikir . Bila aku satu family nak tangkap gambar bersama erk ? Kalau gambar hari raya pun macam tak cantik atau macam langsung takde mood . Nak ambil gambar studio and letak bingkai yang cantik gantung kat dinding :') Bahagia je kan bila tengok gambar tu ... Kita satu keluarga . 

Lepastu bila nak tangkap gambar dengan bff ? Mesti best kan kalau ada gambar dimana semua kawan baik kita ada . See , muka semua ceria gila ^^ Tapi korang mungkin ada kan . Aku takde pun . 
Aku ada gambar dorang tapi aku mana ? Takde pun dalam gambar . Mana adil ceni :< 

Kalau ade pun aku dalam gambar mesti tak semua bff ade dalam gambar tu . Huh ~~ 
Yang ada hanya lah memori kita je kan <3 Ingat lagi phone c3 aku yang jatuh dalam jamban sunway . haha lawak kot masa tu . Penat je tangkap gambar semua ~ dengan Azmin la banyak gambar aku dengan dia dalam phone tu lastly kat jamban gak gambar tu . Hahahah lawak gila ~ siapa yang pergi dia je la yang tahu macam mana pengalaman masa tu kankan ^^ form 1 punya cerita . 

Walaupun gambar yang terakam tu semua tersenyum gembira menggambarkan suasana ... tapi memori dalam otak tu sebenarnya lagi penting sebab memori tak pernah berhenti merakam saat saat indah kita semua bersama ^^


I love this one ! Very much xoxo 

aku rindu korang semua . :'( 

Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥