orang sedang golek-golek(s)ㅎㅎ


Instagram
NOTICE ME SENPAI
SYA
[2♡17]-Currently doin Foundation in Law at UITM Dengkil.

$


Assalamualikum! Syahirahyusri - 19 - Blog about : personal life | blog tutorials & stuffs | short stories | girl stuffs


Entry About Link Stuff




Let's Click !



N♡te t♡ self :

The only thing you'll be sorry in the future is to do things without a purpose. Be rich, not only on numbers but focus more on experiences. Be strong, to know that failures are the keys to success. Be kind, it's our responsibility to build a better world. Be thankful, and you'll find happiness in little things. Greater things are waiting ahead, all you need is to believe, look forward and stay positive.

((always keep in touch))

aku gemuk ?




Assalamualaikum ...

suatu hari ketika sedang bersenggang di dalam bilik bersama Atie ( adik waa ) ... aku baring atas katil dan dia kata ' kak , kau ni gemuk lah ' dan aku terkejut !!! ye ke ? ye ke ?

Then aku tanya , ' maaa, syira gemuk ke ? ' mama : takde lah . Aku : abis kenapa adik kata syira gemuk ? Mama : dah kau asyik tidur je . Aku : apa kena mengena gemuk dan tidur ? =.= mama : dah mama nak tidur . bye

Hmmmmm .... aku sendiri pun taktahu tang mana yang ' GEMUK ' itu . 
kbai

Labels: ,


Copyright. All rights Reserved | syahirahyusri Official Blog ♥